Treceți la conținutul principal

[D.I.Y] GUEST POST-Advent Calendar

Mă trezesc din când în când fredonând melodia aceea din reclama Coca Cola: Sărbătorile vin, Sărbătorile vin, pe o voce groasă; și apoi îmi reamintesc că e o reacție normală a creierului meu fan al sărbătorilor de iarnă, n-am înnebunit încă.
Și pentru ca luna decembrie e și ea una specială și pentru că secreltyafashionista e iubitoare de Crăciun, m-am gândit că și blogul merită atenție specială. Și credeți-mă, a primit-o! Pentru că azi e ziua în care public primul Guest Post pe acest blog. Yay!
Guest Postul de azi e realizat de Daria, despre care am mai scris aici pe blog. Daria e în spatele blogului Kittenhood, a fashion blog with a decent dose of cats, unde puteți găsi ținute delicate și feminine, D.I.Y-uri ingenioase, cele mai cool recomandări și recent, ilustrații făcute de însăși autoarea.
D.I.Y-ul e varianta modernă a calendarului de Crăciun care mă făcea ultra fericită când eram mică. Vă las să citiți instrucțiunile Dariei și să vedeți pozele, în timp ce eu mă duc să-mi iau muuuulte cutii de chibrituri. Sau chibrite?

Este prima oară când fac un advent calendar - mi se pare drăguţă ideea de a anticipa sosirea Crăciunului toată luna decembrie şi de a te bucura de ceva dulce în timp ce aştepţi. Pentru că mai sunt doar câteva zile până pe 1, va trebui să vă apucaţi repede de treabă. Materialele folosite sunt accesibile, trebuie doar puţină răbdare pentru acţiunile repetitive. 

Materiale:
  • 24 cutii chibrituri
  • hartie simplă şi lipici
  • foarfece
  • aţă groasă
  • dispozitiv găurit
  • (opţional) ştampile
  • ace cu gămălie
  • cutie
  • bomboane mici






Am început prin a scoate toate beţele de chibrit din cutii. Am măsurat apoi înalţimea şi circumferinţa unei cutii şi am tăiat mai multe fâşii de hârtie de mărimea respectivă. Le-am lipit pe fiecare de jur împrejurul unei cutii. 
Am tăiat 24 bucaţi egale de aţă, apoi am gaurit “sertarul” fiecărei cutii, în partea de sus şi de jos. Am înnodat capetele fiecărei bucăţi de aţă, iar bucla am trecut-o prin gaura de jos a cutiei, apoi prin cea de sus. Astfel, fiecare cutie poate fi agăţată. 


Am continuat prin a ştampila fiecare cutie cu o dată între 1-24 decembrie. Acest pas se poate face uşor şi cu un şablon sau cu mâna liberă. Apoi am umplut cutiile cu bomboane diverse.

În final, am suprapus două cutii de pantofi cu model în dungi ca suport. Se poate folosi şi o cutie mai mare, învelită în hârtie colorată. Am agăţat fiecare cutie cu ajutorul unui ac de gămălie - primele 12 zile pe o parte, ultimele 12 pe cealaltă.



Text și fotografii- realizate de Daria.